dinsdag 12 april 2011

Ding 11

Hallo

Archief 2.0 miscchien een gemiste kans voor mijn organisatie, je kunt delen en beheren. Ik weet dat binnen mijn organsiatie medewerkers een blog hebben uit hun functie en dat er prive veel getwitterd wordt. Zelf heb ik geen blog voor mijn werk en twitter ik ook niet. ik denk dat het een goede manier is om iedereen binnen de organisatie op de hoogte te houden in de vorm van een interne blog. Wel werken we binnen mijn organisatie met sharepoint en hebben verschillende projectgroepen een wiki gemaakt. Zelf werk ik ook aan de verbetering van de DIV en daarvoor hebben we een wiki waarmee wij een '"beperkte"groep mensen op de hoogte kunnen houden van de ontwikkelingen ook staan er diverse relevante documenten op welke hoofdzakelijk geplaatst worden door de beleidsadviseur.

Ik denk dat voor mijn organisatie tijd moeten vrijgemaakt om serieus na te denken of wij dit willen en kunnen. Binnenkort zal ik via de wiki een voorstel doen.

tot nu toe begin ik dit best leuk te vinden en zie ik ook het nut ervan in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten